Copyright ©. Amb la tecnologia de Blogger.

Primeres valoracions del bloc

diumenge, 23 de gener del 2011

Avui trencaré una mica amb la dinàmica que portava fins ara de comentar l'estat meteorològic actual de la comarca i Catalunya. Faré autocrítica de com ha evolucionat el bloc aquests cinc primers dies.

De moment, crec que el bloc s'està desenvolupant bé, amb tranquil·litat. Sembla que la participació ha estat bastant activa (192 persones en 5 dies escassos) fet que em motiva a continuar elaborant  aquest bloc, i evidentment a millorar-lo. Ha estat anecdòtic veure que dues entrades provenen dels Estats Units. 

Crec que es mereixen els meus agraïments la gent que ha votat l'enquesta i que m'ha facilitat la seva opinió sobre l'existència d'un microclima al Garraf. I sobre el tema de comentaris, que us he de dir, doncs que n'hi ha hagut alguns, i espero que n'hi continuïn havent.

Ja per acabar, comentaré una mica quina serà la dinàmica del bloc aquests pròxims dies. M'agradaria anar entrant en temes també de medi ambient i intentaria posar notícies climatològiques i meteorològiques que siguin del vostre interès. Això últim ho aniré combinant amb el seguiment meteorològic i les previsions.

Agrairia molt que qualsevol informació, imatges o quelcom que penseu que fos d'interès per a mostrar-ho al bloc enviéssiu un correu a: knovas94@gmail.com

Crec que no em queda res més per dir.

Com sempre, Salut i Meteo

Contador

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP